fredag 10 december 2010

Slutet närmar sig

Först, grattis till Peter, tvåa i mål!

I övrigt går bloggarna heta, vilket är kul. Många av er har säkert ett intensivt veckoslut framför er. Jag har också rätt fullt upp men tänkte komma in och se till att ni har de bra då och då. (Jag har också mycket att göra innan period tre och grundkurserna börjar, så jag behöver undantagsvis jobba lite på söndag. Men bara för att det inte skall uppstå missförstånd så har jag sedan vår kurs slutat läst åtta Hauerwas böcker + ett par andra, vilket torde vara personligt rekord. Så om vi är många som sitter i Reuter på söndag kan vi ju beställa pizza eller nåt när det behövs.) Glöm inte att det är tredje advent - en timme i kyrkan bör ni nog kunna kosta på er.

För er som har tid - kommentera de andras blogginlägg. Det är säkert intressant att läsa vad andra skriver om samma böcker som ni läst, och lärorikt också. Kommenterandet kan påverka vitsordet!

1 kommentar:

  1. Fick en intressant upplevelse då jag läste "Glöm inte att det är tredje advent - en timme i kyrkan bör ni nog kunna kosta på er.".. Ja tänkte "oij nej, vem skulle orka gå till kyrkan!! usch va tungt.." Men då gick det upp för mig att jag faktiskt går i kyrka varje söndag.. :P De int alls tråkigt. Hm. Som jag sa: intressant upplevelse.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.