onsdag 7 april 2010

Rösta fram den bästa bloggen!

Nu kan du gå in på moodle-sidan och rösta på den blogg du tycker bäst om - du får använda vilka kriterier du vill.

Kursen avslutas på söndag, och även om jag nu är klar med Mibank, så kommer jag ännu att kommentera lite och sammanfatta i början av nästa vecka, så kom gärna förbi och läs det.

Jag hoppas att det dyker upp ett feedback-formulär på moodle sidan också - använd gärna fältet för övriga kommentarer för att beskriva err upplevelse av denna kurs upplägg (fri litteratur och bloggar). Om formuläret inte dyker upp, så kan ni också kommentera här eller direkt till mig per e-post.

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om man borde tillämpa Hauerwas principer om röstningar här: han anser ju att röstning inte är demokrati utan den riktiga demokratin kan uppnås endast genom debatt och tillräckligt långa diskussioner ;). Jag röstade ändå, även om det var jättesvårt att välja mellan många högklassiga bloggar.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.